سلام بر ورد پرس

سپتامبر 10, 2006 at 6:00 ق.ظ. 10 دیدگاه

بلاخره بعد از فراز و نشیب های فروان من هم از اینجا نقل مکان کردم به ورد پرس و فعلا دارم باهاش ور میرم تا وبلاگ رو تا چند روز دیگه کاملا رو به راه کنم اگه از خوانندهای وبلاگ یادداشتهای یک اطلاع رسان بوده باشید می بینید که عنوان وبلاگ رو هم عوض کردم خودم فکر می کنم یادداشتهای یک اطلاع رسان یهتر بود ولی به خاطر طولانی بودنش موقعی که کسی می خواست وبلاگ رو بلینکه دچار مشکل می شد حالا فعلا که این اسم رو انتخاب کردم چون اسم بهتری که تکراری نباشه ، طولانی نباشه و مرتبط و قشنگتر از عنوان فعلی باشه پیدا نکردم اگه شما عنوان بهتری به ذهنتون میرسه دریغ نکنین خیلی خوشحال میشم خوبی برای این وبلاگ پیشنهاد بدین . پی نوشت1 : دوستانی که قبلا لینک داده بودید اگه دوست داشتید ( می دونم که کار خسته کننده ایه ) عنوان و آدرس رو اصلاح کنید . دوستان دیگه ای هم که تمایل به تبادل لینک دارید اعلام بفرمایید در خدمتتون هستم . پی نوشت 2 : میشه آرشیو وبلاگ قبلی رو به اینجا منتقل کرد ؟پی نوشت3 : دوستان خوبم بهناز جان ، شهناز عزیز م ، و یاسمن خوبم اگه اینجا رو هم می خونید ازدواجتون رو تبریک میگم و امیدوارم تا ابد خوشبخت باشید و ببخشید که جور بهتری نتونستم تبریک بگم

Entry filed under: روز نوشت.

کتابدارانه

10 دیدگاه Add your own

  • 1. mohammad javad Alemokhtar  |  سپتامبر 10, 2006 در 7:01 ق.ظ.

    تبريك میگم بابت نقل مكان از اسكاي به ورد پرس اميدوارم اينجا هم موفق باشي ضمنا اين حس توسعه طلبي و اينكه انسان بدنبال راههاي جديدى براي موفقيت بيشتر باشد سرمايه بزركي است كه بايد قدر ان را دانست
    موفق و مويد باشيد

    پاسخ
  • 2. sheida  |  سپتامبر 10, 2006 در 7:42 ق.ظ.

    خوش آمدی
    ایشالله که ازش خوشت بیاد
    و ادامه بدی باهاش

    پاسخ
  • 3. sheida  |  سپتامبر 10, 2006 در 7:43 ق.ظ.

    راستی از بلاگ اسکای نمی توانی اگر بلاگ اسپات بود می توانستی

    پاسخ
  • 4. كوروش ضيابري  |  سپتامبر 10, 2006 در 9:02 ق.ظ.

    سلام. بايد نقل مكان به وردپرس رو اساً به فال نيك گرفت. بلاگ اسكاي ديگه يك سيستم پوسيده محسوب مي‌شه. شايد بتونم از اولين كساني باشم كه اينجا باهاتون تبادل لينك مي‌كنم. نظرتون چيه؟

    پاسخ
  • 5. بهمن  |  سپتامبر 10, 2006 در 3:40 ب.ظ.

    خوش آمدی
    😉

    پاسخ
  • 6. tahereh  |  سپتامبر 11, 2006 در 4:43 ق.ظ.

    سلام زهره جان
    خونه جدید مبارک باشه
    به نظر من اسم قبلی وبلاگت خیلی بهتر و با مسما تر بود .اسم وبلاگ خیلی در معرفی وبلاگ موثره اگه می تونی تغییرش نده. زهره کتابدار خیلی جالب نیست. راستشو بگم من همیشه به اسم وبلاگت غبطه می خوردم. اما هر جور خودت صلاح می دونی .
    در مورد انتقال آرشیو اگه چیزی فهمیدی به ما هم بگو من هم نتونستم آرشیو وبلاگ کتابداران را منتقل کنم.
    موفق باشی دوست من
    راستی از پایان نامه چه خبر؟

    پاسخ
  • 7. ناديا  |  سپتامبر 11, 2006 در 8:24 ق.ظ.

    زهره كتابدار سلام

    فكر كنم كمي ناخوش باشي. همه كتابدارن و مي‌خواهند بشن اطلاع‌رسان ولي تو اطلاع‌رسان بودي و مي‌خواي بشي كتابدار!!!!!!!!! پس سر درس كتابخانه‌ةاي تخصصي چي ياد گرفتي ؟ مگه قرار نشد همه فقط متخصص اطلاع‌رساني باشيم.خيلي نااميدم كردي. حيف اون همه
    ……..

    پاسخ
  • 8. hossein  |  سپتامبر 12, 2006 در 8:32 ق.ظ.

    salam midoonam rabti nadare vali age ahle tabrizi mikhm ye ketab ke too shahremoon peyda nemishe ro age betooni baram post koni . montazere javabet mimoonam . by .

    پاسخ
  • 9. جاوید مومنی  |  سپتامبر 22, 2006 در 1:24 ب.ظ.

    سلام
    خوش اومدی ! من خودم متعلق به اینجا نیستم ! ولی علاقه ی زیادی به اینجا دارم و همیشه همبهش سر میزنم .
    امکانات جالبی داره و وبلاگ های فارسی زبان مطرحی هم داره !
    یه جورایی هم با کلاسه ! خیلی باکلاس تر از بلاگ اسکای اسپات فا و بقیه سرویسهای بلاگ دهنده !
    موفق باشی …..

    پاسخ
  • 10. zohreh ketabdar  |  ژانویه 15, 2007 در 8:53 ب.ظ.

    salam,esme vagheie va familetoon chie?

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید کنندگان

  • 57,713 آمار