از پایان نامه تا هفته کتاب و کتابخوانی…

نوامبر 18, 2006 at 12:22 ب.ظ. 9 دیدگاه

این روزها به شدت درگیر تصمیم گیری در مرود موضوع پایان نامه هستم و دیگه باید پروپوزالم رو آماده کنم . چند تا موضوع تو ذهنم بود که هر کدوم به نحوی به بن بست ! رسیدند .یکی از موضوعات یه جای دیگه در حال اجراست ، یکی دیگه بنا به نظر یکی از اساتید فقط در حد یک مقاله است و نه طرح پژوهشی و یکی هم به خاطر محدودیت هایی که برای انجام اون وجود داره رد شد و البته الان تقریبا همه ی همکلاسیهام کم و زیاد با این مشکل روبرو هستند و آثار استرس و نگرانی تو قیافه ی همه دیده میشه . من فکر میکنم اگه موضوع پایان نامه مشخص بشه و بتونیم از پروپوزالمون دفاع کنیم 50% قضیه حله!…..

پی نوشت 1 : روز 24 آبان ماه نشست ماهانه ی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با موضوع وبلاگها در کتابخونه ملی برگزار شد ومن هم تو این نشست بودم جزئیات این نشست رو از اینجا بخونید . در کل سخنرانیهای خوبی ارائه شد ولی پنلی که در آخر نشست توسط اعضای وبلاگ گروهی کتابداران ایران برگزار شد در حدی نبود که من انتظارش رو داشتم . ویه انتقادی هم که برای این گروه وارده اینه که فرمهای نظر سنجی که برای این وبلاگ توزیع شد آخر برنامه کسی برای تحویل اونها مراجعه نکرد و من خودم گشتم تا تو اون شلوغی آقایی که پرسشنامه ها رو توزیع کرده بود پیدا کردم و پرسشنامه رو بهش برگردوندم ولی بیشتر افرادی که فرم رو پر کرده بودند موند رو دستشون .

پی نوشت 2 : در همون نشست 24 آبان دو تا از دوستان دوره ی کارشناسی رو دیدم که امسال ارشد دانشگاه علوم پزشکی ایران قبول شده اند و با دیدنشون کم مونده بود همون جا ذوق مرگ بشم! کلی یاد ایام کردیم و گفتیم و خندیدیم و خلاصه اینکه خیلی خوش گذشت جای باقی دوستان خالی !!

پی نوشت 3 : هفته ی کتاب و کتابخوانی  و روز کتابدار  رو به همه ی کتابها ، کتابخوانها ، کتابخونه ها و کتابدارها تبریگ میگم . ضمنا بزرگداشت روز ملی کتابدار 28 آبان ماه ساعت 9-12 در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد .

پی نوشت 4 : اتحادیه ی انجمن های علمی – دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی ایران هم تشکیل شد جزئیات بییشتر رو می تونید اینجا بخونید .

پی نوشت 5 : و حرف آخر اینکه ……از پیشنهادات جدید و بکر شما برای موضوع پایان نامه شدیدا و قویا در این وبلاگ استقبال می شود!!!!

Entry filed under: کتاب و کتابخوانی.

كاركرد وبلاگ در روزنامه‌نگاري استخدام کتابدار

9 دیدگاه Add your own

  • 1. بی نام  |  نوامبر 18, 2006 در 1:33 ب.ظ.

    موضوع کتابداری و سیاست می تواند موضوع جالبی باشد. البته اگر جراتش را دارید.

    پاسخ
  • 2. لصنافی  |  نوامبر 19, 2006 در 4:03 ق.ظ.

    سلام
    ما هم فکر میکردیم که پنل باید بهتر ازاینها باشه و بحثهای قوی تر و منسجم تری باشد و انتظار دیگری داشتیم. سئوالاتی که هم پرسیده شد بیشتر ارائه دهندگان را به سوگیری متهم کرد تا یک بحث قشنگ و جدی و علمی و داغ صورت بگیرد
    وقت هم کم بود
    به قول معروف کمی هم زمین کج بود! توپ هم گرد بود! برای موضوع رساله هم اگر تمایل دارید میتونید روی تحلیل محتوای وبلاگها کار کنید
    موفق باشید
    راستی شما کجا بودید؟! زیارتتون نکردیم!

    پاسخ
  • 3. لصنافی  |  نوامبر 19, 2006 در 4:09 ق.ظ.

    در ضمن بدون سوگیری! از حق هم نگذریم اعضای انجمن زحمت زیادی کشیدند برای برگزاری این جلسه

    پاسخ
  • 4. Tahereh  |  نوامبر 19, 2006 در 4:56 ق.ظ.

    سلام زهره جان
    در مورد پنل حق با شماست .انصافا یک پنل 20 دقیقع ای که در اون 10 نفر باید خودشون رو معرفی کنن و 3 نفر به سوالاتی که در مورد سخنرانی هاشون ارائه شده جواب بدن و تازه اونم بحثی کع اینقدر وسیع باشه خب معلومه آخرش خود من هم نفهمیدم برای چی رفتم اون بالا. در مورد پایان نامه ات هم نگران نباش. اینقدر هم به استرس هایی که دیگران وارد می کنن توجه نکن. یه دفعه بهت وحی می شه که چمار کنی. باور کن. شوخی نمی کنم.برای خود من اینجوری بود!!!!
    موفق باشی

    پاسخ
  • 5. farshad moradi  |  نوامبر 19, 2006 در 5:09 ب.ظ.

    سلام. راستش پيشنهاد پنل در جلسه كميته همايش هاي انجمن از من بود. همونجا هم خيلي سعي كردم كه وقت بيشتري براي پنل بگيرم. ولي نشد. سعي هم كردم يك مقدمه تنظيم كنم تا پنل خيلي بي مقدمه نباشد و سعي كردم از وقت نهايت استفاده را ببريم. قبول هم دارم كه ايده آل نبود. اما با تمام اين احوال فرصتي استثنايي بود.فرصتي براي ديدار واقعي و حقيقي ميان مخاطبان و بلاگرها.در ضمن من هم علوم و حقيقات درس خوانده ام. ورودي 83.

    پاسخ
  • 6. tizbin  |  نوامبر 24, 2006 در 12:07 ق.ظ.

    سلام
    تازه باوبلاگت آشنا شدم. حتمآ دوباره سر میزنم.
    هوراه با بهترینها
    تیزبین

    پاسخ
  • 7. خاطره  |  نوامبر 24, 2006 در 7:58 ب.ظ.

    سلام دوست خوبم
    اگرچه تاخير دارم اما هفته كتاب و كتابخواني بر تو دوست خوب مبارك
    اميدوارم در امر پايان نامه موفق باشي

    پاسخ
  • 8. بابک  |  ژوئن 30, 2007 در 7:42 ق.ظ.

    با سلام اگر در اینترنت یا کتابخانه های تهران منابع یا سایتی برای معرفی پایان نامه های علوم اجتماعی میشناسید به من معرفی کنید با تشکر فراوان

    پاسخ
  • 9. فاطمه  |  نوامبر 4, 2010 در 9:24 ب.ظ.

    از وبلاگ ما دیدن کنید منتظرتون ایم.
    آدرس:www.adki.blogfa.com
    ازتبادل لینک با شما مایه خرسندی است.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید کنندگان

  • 57,708 آمار