هفت تاییا!

مارس 3, 2007 at 6:07 ق.ظ. 9 دیدگاه

دیروز یعنی صبح روز جمعه با انرژی تمام و سرحال و شاد وشنگول از خواب بیدار شدم و تصمیم گرفتم یه روز خوبی داشته باشم و کمی کارهای عقب افتاده مو سرو سامون بدم . برای شروع هم هم یک صبحانه درست و حسابی همراه با گوش دادن به برنامه های رادیو رو انتخاب کردم . پیچ رادیو رو که باز کردم برنامه 7 تایی ها در حال پخش بود . با خودم گفتم برنامه خوبیه همین و گوش میدم هنوز ده دقیقه نگذشته بود به که به روال برنامه های همیشه از 2 مهمان برنامه که خودشون زحمت کشیده بودند و به برنامه هفت تایی ها اومده بودند خواستند که وارد استودیو بشن اون دو نفر هم که دو تا خواهر بودن وارد شدن و شروع به سلام و احوال پرسی و تعریف از مجریها و برنامه کردند و معلوم شد که یکی از این مهمانان عزیز سال سوم دبیرستان و دانش آموز رشته ریاضی و علاقه مند هستن که در رشته مکانیک در دانشگاه تحصیل کنند . حالا نوبت به خواهر عزیزشون رسیده بود  که شروع کردن : پشت کنکوری هستم و البته سال پیش هم دانشگاه سراسری قبول شدم  ولی چون از رشته ای که قبول شدم خوشم نمی اومد  انصراف دادم  و دارم تلاش می کنم امسال در یک رشته خوب مثلا روانشناسی قبول بشم…  اینجا بود که حس کنجکاویه آقای مجری گل کرد و از این خانم پرسید خب حالا سال پیش چی قبول شده  بودین ؟؟؟ …ایشون هم فرمودند!!! کتابداری !!!….. آقا چشمتون روز بد نبینه همین که اینو گفت لقمه پرید تو گلوم و کم مونده بود که خفه شم … بعد از اونم چنان حالم گرفته شد که صبحونه که سهله کل روز جمعه ای که این همه براش نقشه داشتم خراب شد و تا شب پکربودم …آخه من نمی دونم کتابداری چی کم از روانشناسی داره (چشم ها را باید شست …!) … ای هوار از دست این ملت …بابا یکی به داد ما کتابدارها برسه …یکی حقوق ضایع شده ما رو احقاق کنه !

Entry filed under: روز نوشت.

کتابدارن در جایگاه سوم … کتابداری در عصر فرا صنعت

9 دیدگاه Add your own

  • 1. Tahereh  |  مارس 3, 2007 در 7:24 ق.ظ.

    اصلا خودتو ناراحت نکن زهره جون. وقتی این خانم محترم رفت روانشناسی خوند و بعدش نشست تو خونه و کهنه های بچه هاش رو روزی سه دفعه شست (از بیکاری اونوقت می فهمه روانشناسی یعنی چی؟

    پاسخ
  • 2. زهره  |  مارس 3, 2007 در 7:51 ق.ظ.

    آي گفتي طاهره جان !

    پاسخ
  • 3. farshad  |  مارس 3, 2007 در 10:15 ق.ظ.

    سلام. من اگر جای شما بودم روزم را خراب نمی کردم. البته نمی خواهم منکر یاس دانشجوهای کتابداری باشم. خود من خیلی از همکلاسی هایم را می شناسم که در فکر تغییر رشته بودند. (هرچند که عملا منصرف شدند.) اما مساله اینجاست که عده ای در زندگی خود در پی آن هستند تا امکانات موجود را ارتقا دهند. و عده ای دیگر می نشینند تا شرایط آنها را ارتقا دهد و چون چنین اتفاقی نمی افتد مدام از شرایط ایراد می گیرند.و فکر می کنند این شرایط است که باید تغییر کند نه نگاه آنان.
    ضمنا اکیدا به کسانی که دنبال کلاس و پرستیژ هستند اکیدا توصیه می کنم سراغ رشته کتابداری نیایند.

    پاسخ
  • 4. خاطره  |  مارس 3, 2007 در 7:59 ب.ظ.

    خدايي حال گيريه
    اما ميدوني من اگر دوباره قرار بود كنكور بدم و ميتونستم كتابدار ميشدم
    نه رياضي خوان!!

    پاسخ
  • 5. ناشناس  |  مارس 4, 2007 در 12:13 ب.ظ.

    زهره جان پس بگذر دردت بیشتر کنم. منهم مثل تو سالیان پیش کتابداری خواندم و 20 سالی میشه از ایران آمدم بیرون وبا همین کتابداری گلیم را از آب کشیدم بیرون یعنی اینجا هم به شغل شریف کتابداری مشغول هستم و ملالی نیست.اینو اینجا داشته باش تا برم سر اصل مطلب:
    چند سال پیش مامانم در تهران مسافر خط ونک بوده همونی که به دانشگاه الزهرا میره و رشته کتابداری داره. کنارش یک دختر دانشجو بوده از آنجا که 40 سال رئیس دبیرستان بوده از سر کنجکاویاز دانشجوه میپرسه چه رشته ای میخوانید؟دختره با اکراه میگه کتابداری. مامانم میگه به به چه رشته خوبی. دختره میگه چی گفتین مسخره میکنین؟مامان که جا خورده بوده میگه چه مسخره ای من دخترم این رشته خوانده الان در خارج چنین وچنان است. دختره میگه اولین بار است که میشنوم که یکی از این رشته تعریف میکنه خا نم ترا خدا یک روز بیائید خانه ما و این حرفها به مامان و بابام بگین.مردم از نس سر کوفت شنیدم.

    پاسخ
  • 6. دلارام  |  مه 25, 2007 در 10:54 ق.ظ.

    خسته نباشین برنامتون عالیه من چند هفته ای که طرفدار رلدیو شدمو خانوادم رو کچل کردم
    راستی چه جوری باید عضوشد؟

    پاسخ
  • 7. دلارام حسینیون  |  ژوئن 8, 2007 در 8:14 ق.ظ.

    من میخوام عضو بشم برا ی اینکه
    اسمم به انگلیسی 7 حرف
    توی خونمون 7 فرش
    در آسانسور تو ساختمانمون 7
    با پاکینگ وانباری طبقهی 7 میشیم
    7 تا ساختمون دارن تو کوچمون میسازند
    و چون برنامهی 7 تایی رو دوست دارم
    روز تولدم منهای ماهم منهای سالم میشه 1370
    و 7 تا دلیل آوردم خوب عضو میشم؟ !

    پاسخ
  • 8. samera  |  اوت 23, 2007 در 8:56 ق.ظ.

    no

    پاسخ
  • 9. samera  |  اوت 23, 2007 در 8:59 ق.ظ.

    tanks

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید کنندگان

  • 57,713 آمار