یاد ایامی که …

مارس 6, 2007 at 8:20 ق.ظ. ۱ دیدگاه

دانشكده پيراپزشكي

امروز در حین وبگردی اتفاقی به وبلاگ انجمن علمی و دانشجویی دانشگاه تبریز رسیدم . دیدم متن سوگند نامه ای رو که دو سال پیش ما موقع فارغ التحصیلی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز قرائت کرده بودیم رو در وبلاگ قرار داده اند . عجب روزی بود اون روز ! نمی دونم چرا تا به حال چیزی در مورد اون روز اینجا ننوشته ام . ولی درآینده حتما عکسهاشو میزارم رو وبلاگ . فعلا این سوگند نامه رو داشته باشین.(عكس هم مربوط به دانشكده پيراپزشكيه).

سوگند نامه دانشجویان رشته کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی

Entry filed under: روز نوشت.

کتابداری در عصر فرا صنعت روزهای خوب کتابداران ایرانی

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. مهدی محمدی  |  مارس 10, 2007 در 7:42 ق.ظ.

    سرکار خانم نیکخواه
    با سلام
    از اینکه به وبلاگ بنده سر زده بودید ممنون هستم. نمیدانم چرا وقتی به وبلاگ شما وارد شدم یک حس و حالی عجیب به من دست داد شاید به خاطر اینکه من هم دانش آموخته تبریز هستم و مثل شما روزهای خوشی را در آنجا سپری کردم. و آن موقع دانشگاه شما تازه راه افتاده بود و خانمها لیلاآبادی و اکرمی تنها بودند. به هر حال یادش به خیر اما در پاسخ به سوال شما باید عرض کنم که نه خیر دانشگاه آزاد بناب رشته کتابداری ندارد ولی من درسهایی چون آشنایی با کتابخانه و کتابداری و ادبیات کودکان و …. در آموزش ابتدائی تدریس میکردم. در ضمن اگر صلاح دید وبلاگ انجمن کتابداری و اطلاع رسانی قم را به پیوندهای خودتان اضافه کنید
    ممنون
    مهدی مهمدی

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید کنندگان

  • 57,708 آمار