86

آوریل 5, 2007 at 8:05 ق.ظ. 7 دیدگاه

شانزده روز از شروع 86 گذشته و من بعد از  تعطیلاتی تقریبا یک ماهه دوباره برگشتم تهران . سال 86 برای من خوب شروع نشد و اصلا احساس تحول و نو بودن رو ندارم احساس می کنم خستگی چند سال روی دوشم هست . فقط خدا کنه اوضاع به مرور بهتر بشه. فعلا در رابطه با پایان نامه ام به مشکل اساسی برخوردم و باید موضوعم رو عوض کنم که این مسئله بشدت اعصابم رو داغون کرده ،بیشتر از این که برای زحمات چندین ماهه ام که بر باد رفته ناراحت باشم ، پیگیری کارهای اداری برای عوض کردن موضوع پایان نامه برام سخته . اگه کسی کمکی از دستش بر میاد خواهشا دریغ نکنه . تا اطلاع ثانوی دل و دماغی برای نوشتن نیست چه اینجا و چه وبلاگ گروهی کتابداران ایرانی .

 

Entry filed under: روز نوشت.

معرفی یک سایت آخرين كلاس

7 دیدگاه Add your own

  • 1. maryam  |  آوریل 5, 2007 در 4:00 ب.ظ.

    سلام
    سال نو مبارک
    1 سئوال
    من دنبال کلید سئوالات کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد میگردم
    سالهای 1380/82/83/84
    شما میتوانید به من کمک کنید؟
    من پاسخنامه اش را ندارم اما سئوالاتش رو از انتشارات فرهنگ خریدم
    ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.

    پاسخ
  • 2. زیر خط IT  |  آوریل 6, 2007 در 7:11 ق.ظ.

    خدا هیچ کس رو گرفتار قسمت اداری و آموزش دانشگاه نکنه
    من هم سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم و حتما سلام مخصوص من رو به هادی و حاجیه برسونید

    بایرامون مبارک اوسن 😀

    پاسخ
  • 3. خاطره  |  آوریل 6, 2007 در 7:40 ب.ظ.

    سلام
    خوبي دوست قديمي؟
    عيدت مبارك
    اميدوارم مشكل پايان نامه ات هرچه زودتر حل بشه

    پاسخ
  • 4. yasaman  |  آوریل 8, 2007 در 12:02 ب.ظ.

    salam bar zohreie azizam. omidvaram sale khoob o khoshi ra aghaz karde bashi va sale gadid por az moafagiat va shadi baraye to va khanevadeie azizat bashad.
    dokhtare dorane gadimi
    yasaman

    پاسخ
  • 5. Tahereh  |  آوریل 9, 2007 در 7:11 ق.ظ.

    dont worry. everything will be ok soon.I send my paper again. i wish it will be benefit for ur thesis.
    yours

    پاسخ
  • 6. كتابگذار اعظم  |  آوریل 12, 2007 در 3:52 ق.ظ.

    سلام و تبريك سال نو
    همه اين روزها مي گذرد و آنچه مي ماند شيريني و خاطره تحصيل است. بنده سختي بسياري براي پايان نامه ام كشيده ولي حال هم كه يادم مي آيد مو بر اندامم سيخ مي شود ( !!!)

    پاسخ
  • 7. ناهید  |  ژوئن 11, 2007 در 11:21 ق.ظ.

    سلام
    عزیزم من هر طوری که بخواهی می توانم کمکت کنم از شیر مرغ تا جان آدمیزاد می توانم در موضوعات مورد تحقیق و عنوان پایان نامه کمکت کنم
    فقط بگو علاقه مندی شما یا موضوعات مورد نظر شما راجع به پایان نامه چی باید باشه من با کمال میل حاضرم
    خودم فوق دیپلم دبیری علوم خواندم ولی در هر موردی سعی کردم اطلاعاتی داشته باشم
    خوشحال می شوم اگر بتوانم کمکی بکنم
    دوم اینکه من تمام فرمهای اشتراک مجلات خارجی را پر کردم ولی تنها یک مجله راجع به کودکان برام با پست رسیدبقیه خبری ازش نشد می توانی به من کمک کنی؟
    در ضمن می توانید با تلفن 9013337 0932 هم تماس بگیری
    ناهید

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید کنندگان

  • 57,713 آمار