برای روز جهانی خاطره ها

آوریل 24, 2007 at 7:06 ق.ظ. 10 دیدگاه

دیروز از یکی از دوستان قدیمیم  اس. ام .اسی دریافت کردم که مضمونش این بود «امروز روز جهانی خاطره هاست ، اولین خاطره ای که از من تو ذهنت میاد رو بگو «. جوابش رو دادم و چون خیلی خوشم اومد برای چند تا از دوستان ادلیستم همین پیغام رو فوروارد کردم . باورتون نمیشه چه خاطره های جالبی که نگرفتم . دوستانم مخصوصا اونهایی که عمر دوستیمون طولانی تره به خاطره هایی اشاره کرده بودن که خیلی از اونها رو واقعا فراموش کرده بودم . اصلا نمیدونم روزی به اسم روز خاطره ها وجود داره یا نه ولی هر چی بود برای من و دوستانم کلی خاطره های خوش رو زنده کرد . پیشنهاد می کنم شما هم امتحان کنید پشیمون نمیشین ! ( بهتر نیست برم از مخابرات یه پورسانتی بگیرم؟ ).فکر کنین اگه وبلاگ نویسها هم دیگه رو می شناختن یه بازی درست می کردیم مثل بازی شب یلدا و اسمشو میذاشتیم بازی خاطره ها و خاطره هامونو از همدیگه می نوشتیم .  

پ . ن : حالا ! شمایی که منو می شناسی اولین خاطره ای که با شنیدن اسمم  از من تو ذهنت میاد رو بگو… 

Entry filed under: روز نوشت.

کتابخانه چند تا لینک

10 دیدگاه Add your own

  • 1. zara  |  آوریل 24, 2007 در 9:05 ق.ظ.

    من شما رو نمی شناسم، شما رو هم ندیدم، ولی با اسمتون یاد تصویر وبلاگ گروهی کتابداران می افتم

    و هنوز نمی دونم چرا کبوتر ها پشت کامپیوترند؟؟؟
    زهرا

    پاسخ
  • 2. yasaman  |  آوریل 24, 2007 در 6:14 ب.ظ.

    منم امروز يعه اس ام اس گرفتم كه البته هر چقدر مال تو لطيف بود مال من بيخود بود. امروز روز دزديه اگه دزد بودب اولبن چبزي كه از من مي دزديدي چي بود؟

    پاسخ
  • 3. براتي  |  آوریل 25, 2007 در 11:04 ق.ظ.

    باسلام
    من خودم شخص شما را نديدم .ولي خانوداده با اصالت و فرهيخته شما را مي شناسم وخاطره خوبي كه با ديدن اسم شما به ياد مي آورم اظهار نظر شما در يكي از اولين پست هاي شروع بكار وبلاگم بود.

    پاسخ
  • 4. M.K_Soft  |  آوریل 25, 2007 در 8:39 ب.ظ.

    سلام دوست عزيز.
    به وبلاگ من سري بزنيد و اگر خوشتان آمد لينك بديد و برايم پيغام بگذاريد تا من هم به شما لينك بدهم
    به وبلاگ من اگر مي آييد، نرم و آهسته بياييد

    پاسخ
  • 5. M-S  |  آوریل 26, 2007 در 4:43 ب.ظ.

    سلام
    من شما را می شناسم واولین چیزی که با شنیدن اسم شما به ذهنم میاد تحلیل استنادیه!!!!!!!!

    پاسخ
  • 6. Farshooshtar  |  آوریل 29, 2007 در 5:16 ب.ظ.

    راستش تكليف ما كه تازه رسيديم خدمتون رو مشخص نكرديد
    😛

    پاسخ
  • 7. zahra  |  مه 2, 2007 در 8:35 ق.ظ.

    سلام راستش من يه مشكل بزرگ دارم اونم اينه كه من 2 سال فارغ التحصيل از رشته كتابداري شدم . توي اين دو سال ما تو كتابخونمون امكان تهيه نرم افزار و ورود اطلاعات و …را نداشتيم . حالا اين امكان فراهم شده و لي من همه چيز رو فراموش كردم اگه ميشه راهنماييم كنيد.ضمنا كتابخانه اصلا سازماندهي نشده است . متشكرم

    پاسخ
  • 8. وحيد نوروزي  |  مه 2, 2007 در 12:07 ب.ظ.

    موفق و سبز باشيد زهره خانم….

    پاسخ
  • 9. حسن ممتاز  |  ژوئن 13, 2007 در 10:10 ب.ظ.

    من هم شما را نمي شناسم. اولين خاطره ام از شما به امشب برميگردد كه يك اي ميل از شما دريافت كردم كه ازم پرسيده بوديد كه آيا كتابداري خوانده ام يا نه.

    پاسخ
  • 10. bahari  |  اکتبر 18, 2010 در 11:08 ق.ظ.

    v,c [ikd

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید کنندگان

  • 57,708 آمار