برای آغاز فصل سرد

دسامبر 20, 2007 at 9:18 ب.ظ. 5 دیدگاه

كوچه را برف گرفته
هيچ چيز نيست جز كلاغ…
آدم برفي با چشماني اشك آلود بر سر كلاغ فرياد زد: آن هويج دماغ من بود!

***

اگر چه سیطره سیاهی بر همه جا بال گسترده …
روشنایی در حال تولد است
شب یلدا پیام آور پیروزی روشنایی بر ظلمت است.
تولد خورشید!
کسی چه می داند، شاید شب یلدا شب تولد خورشید باشد…

پی نوشت 1 : اشکالی داره آدم برای تولدش کمی خودشو تحویل بگیره؟

Entry filed under: روز نوشت.

women 2.0 چکیده ی یک پایان نامه

5 دیدگاه Add your own

  • 1. زیر خط IT  |  دسامبر 21, 2007 در 4:38 ب.ظ.

    تولدت مبارک

    پاسخ
  • 2. خاطره  |  دسامبر 21, 2007 در 6:01 ب.ظ.

    سلام زهره جون
    تولدت مبارك هزار تا
    شاد شاد باشي

    پاسخ
  • 3. maryamss  |  دسامبر 23, 2007 در 5:18 ق.ظ.

    سلام.تولدتون مبارک.ارزو می کنم همیشه شاد باشید

    پاسخ
  • 4. سلیمانی پور  |  دسامبر 23, 2007 در 7:33 ق.ظ.

    سلام
    از اینکه به وبلاگم یعنی وبلاگ » دانستنی های وبلاگ نویسی » سر زدید متشکرم ؛ گر چه بیش از چند روز از تولد » دانستنی های وبلاگ نویسی » نمی گذره اما در این وبلاگ هدف من اینه که با استفاده از دانش و تجربیات دوستان وبلاگ نویس و نیز اطلاعات محدود خودم ، مجموعه ای از دانستنی های تخصصی و مفید در مورد وبلاگ نویسی را فراهم نموده و در وهله اول برای استفاده خودم و در نهایت به عنوان مرجعی برای همه وبلاگ نویسان خصوصا وبلاگ نویسان مبتدی عرضه کنم . ( البته من قبلا در سرویس های مختلف وبلاگ نویسی ، وبلاگ های آزمایشی داشته ام ) بنابراین از شما به عنوان یک وبلاگ نویس موفق و با تجربه که قبلا وبلاگتان
    در » دانستنی های وبلاگ نویسی » معرفی شده ، ممنون خواهم شد اگر گاه گاهی به وبلاگم سر بزنید و نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را جهت پر بار تر شدنش تذکر بدید .ضمنا در مورد تحصیلاتم پرسیده بودید که باید عرض کنم در مقابل اساتیدی چون شما حقیقتا خود را بی سواد می دونم اما به شدت ، علاقه مند فراگیری دانش و کسب تجربه در زمینه های مختلف هستم و فعلا طلبه حوزه علمیه ام .

    پاسخ
  • 5. بادبانها  |  دسامبر 25, 2007 در 1:28 ب.ظ.

    چه روز خوبي بدنيا اومدي

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید کنندگان

  • 57,713 آمار