رویای دولت الکترونیک

فوریه 11, 2008 at 7:35 ب.ظ. 6 دیدگاه

اینروزها در روزنامه ها و تلویزیون در مورد انتخابات الکترونیکی زیاد می شنوم. یاد یه مطلبی افتادم که چند وقت پیش اتفاق افتاد… یکی از آشنایان ما قصد داشت با قطار به مسافرتی بره که با مراجعه حضوری به دفتر فروش بیلت به ایشون گفته بودند که در حال حاضر فقط می تونید به صورت الکترونیکی بلیت رزو کنید. برای همین  من خواستم که  براشون به طور الکترونیکی وآنلاین بلیت رزرو کنم برای اینکار به سایت رجا رفتم و برای رزرو  بلیت اقدام کردم که متوجه شدم برای این کار باید نام کاربری داشته باشم به این امید که در همون لحظه نام کاربری به آدرس ایمیلم ارسال خواهد شد در این سایت ثبت نام کردم ولی با کمال تعجب با این پیغام که » نام کاربری شما حداکثر تا 24 ساعت آینده به آدرس ایمیلتان ارسال خواهد شد»  روبرو شدم ( توجه داشته باشین که الان در هر سایت دم دستی و بیخودی که عضو بشین، بعد از ثبت نام،  نام کاربری بلا فاصله به آدرس ایمیلتون ارسال و فعال میشه!!!). بماند که هنوز هم که نزدیک به یک ماه از اون زمان میگذره هنوز نام کاربری برای ورود به این سایت برای من ارسال نشده!!! …خلاصه ، منظور اینکه به نظر من سالها طول میکشه دولت الکترونیک در کشور ما محقق بشه… خدا آخر و عاقبت این انتخابات الکترونیکی رو به خیر کنه ( البته بدون سوگیری!).

Entry filed under: تکنولوژی اطلاعات.

بازار یابی رابطه ای و وبلاگ کتابخانه بادبادک باز

6 دیدگاه Add your own

  • 1. بادبانها  |  فوریه 13, 2008 در 6:35 ق.ظ.

    خيلي بانمك بود .. براي من هم پيش اومده مورد اينطوري .. البته بيش از يك ماهه كه پاسخي از سايت مربوطه نيومده ..

    پاسخ
  • 2. karami  |  فوریه 17, 2008 در 9:14 ق.ظ.

    سلام. ما ایرانیها همیشه از هول هلیم می افتیم توی دیگ!! اما درس عبرت هم نمی گیریم. چرا عابر بانک ها رو نمی گین که فقط نصف شبها پول در اونها پیدا می شه. اصلا به قول یکی از ظریفان همه چزیمان به همه چیزمان می آید.

    پاسخ
  • 3. بادبانها  |  فوریه 20, 2008 در 5:45 ق.ظ.

    تشريف ندارين ؟

    پاسخ
  • 4. Kerim  |  فوریه 23, 2008 در 2:48 ب.ظ.

    خدا پدر تو بیامرزه به قول ترکها (نه قویوپ نه آختاریرسان) من دو ماهه پیش برای اهدای اعضا بعد از مرگ عضو شدم هنوز شماره اشتراک بنده نیامده

    پاسخ
  • 5. تابان خواجه نصيری  |  فوریه 24, 2008 در 4:01 ق.ظ.

    با سلام خانم نيکخواه – سپاس از مطالبي که می نويسيد. نوشته هايتان را دنبال می کنم. باعث تاسف است که اينترنت ما کماکان همان وضعی را دارد که ده سال پيش داشت. علی رغم اين همه پيشرفت و توسعه که دم از آن می زنيم خوب که بنگريم می بينیم که هنوز اندر خم يک کوچه ايم. سالها پيش در مطلبی÷ به انگليسی در مورد دولت الکترونيک نوشته بودم که در بخش مقالات انگليسی سايت می توانيد آن را بيابيد شايد مورد استفاده قرار گيرد. پیروز باشيد.

    پاسخ
  • 6. ehsan  |  فوریه 27, 2008 در 6:20 ق.ظ.

    ُسلام
    عبارت Ubunto!!! منو به سایت شما رسوند.
    موفق باشین…

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید کنندگان

  • 57,713 آمار