اعتراف می کنم، پس هستم!

ژوئن 21, 2008 at 11:44 ق.ظ. 6 دیدگاه

 

اعتراف می کنم بعد از فارغ التحصیلی به کل از دنیای کتابداری به دور بوده ام  (البته به جز چند مقاله + و +و +) و حتی شاید در تصمیمی که برای ادامه تحصیل داشتم مردد شده ام و امسال که فرصت شرکت در آزمون های دکتری دانشگاههای مختلف رو داشتم حتی جهت کسب تجربه هم در این آزمونها شرکت نکردم چه بسا اگر شرکت کرده بودم نتایج این آزمونها طور دیگری رقم می خورد ( اعتماد بنفس کاذب)!!!

همینطور اعتراف می کنم جلوس در خانه در کنار معایبش که همگان به آن واقفند، مزایای زیادی هم داره و در این مدت 8-9 ماهه نه تنها بد نگذشته که گاهی اوقات خیلی هم خوب بوده، هر وقت دلم خواسته رفتم مسافرت، کلی کتابهای خوب خوندم، کلی فیلم خوب دیدم، حتی سریالهای تلفیزیونو(!) از کارگاهان مخفی پلیس و پرستاران تا مرگ تدریجی یک رویا و کاراگاهان و… می بینم، ورزش حالا چه تماشا و انجام دادنش که هیچوقت فراموش نمی شه و کلی کار مفید دیگه که عمری می خواستم انجام بدم ولی فرصت نشده بود، خلاصه اینکه آقا و نوکر خودم بوده ام و بس! البته این وسط گاهی وقتها دنبال کار هم بوده ام که البته اونجوری که من می خواستم به نتیجه نرسیده و هنوز در جستجوی کار خوب هستم*.

دوست داشتم کمی هم به وضعیت وبلاگم رسیدگی کنم و به روزترش کنم مثلا باید لینکها رو بررسی کنم، بعضی لینکهای جدید باید اضافه بشه و بعضی ها که باید حذف بشه، در چندجا مثل بالاترین و … باید ثبت نام کنم و …

 

*در مورد چند پستی که در مورد استخدام کتابداران در وبلاگ وجود داره بعضی از دوستان کامنتهای عجیب و غریبی میزارن، مثلا من فلانی هستم از فلان جا و دنبال کار هستم(+)!! بابا اینجا یه وبلاگ شخصی بیشتر نیست که تازه بدتر از همه صاحبش خودش دنبال کار میگرده!

 

Entry filed under: روز نوشت.

نتایج آزمون استخدامی کتابداران وبلاگ های خفته

6 دیدگاه Add your own

  • 1. خاطره  |  ژوئن 21, 2008 در 12:21 ب.ظ.

    سلام
    خوبه
    منم دلم يه مدت اينطوري آزادي ميخواد

    پاسخ
  • 2. طاهره کرمی  |  ژوئن 23, 2008 در 4:49 ق.ظ.

    سلام زهره خانم. خوش به حالت. من مدتهای مدیدی است که بدنبال چنین موقعیتی هستم. تا جایی که به یاد دارم الان ده ساله که ننشستم یه استراحت جانانه بکنم البته مسافرت و تعطیلات زیاد رفتم اما همیشه حواسم جایی دیگه بوده. همون موقع که دانشجو بودم سرکار هم می رفتم و این بزرگترین اشتباه زندگی ام بود چون کار خیلی موقعیتهای خوب رو ازم گرفت از جمله آزمونهای دکتری رو و وقتی به خودم آمدم که دیگه دیر شده بود وبه اصطلاح پشتم باد خورده بود تازه بعد از شش سال کار کردن هنوز نه خودم راضی ام و نه روسام از کارهام راضی اند چون اونجوری که اونها دوست دارن من نمی تونم کار کنم. توروخدا جای دولتی سرکار نرو. فسیل می شی. سعی کن کارت رو حتما با آگاهی انتخاب کنی.

    پاسخ
  • 3. هم‌دانشكده‌اي سابق  |  ژوئیه 7, 2008 در 7:30 ق.ظ.

    سلام
    راستش اونقدر جامعه پژوهشم زياده كه روزي حداقل 14 ساعت پاي اينترنتم.
    خوشبختانه آخراشه و تا الان حدود شصت هزار استناد را بررسي كردم، حدود 5،4 هزار تاي ديگه مونده. اگه مشكلي پيش نياد و خدا بخواد شهريور دفاع ميكنم.
    تو چيكار كردي؟ استخدام شدي؟
    دكترا چطور؟دانشگاه آزاد رو شركت كردي؟

    پاسخ
  • 4. شوکا  |  ژوئیه 14, 2008 در 6:56 ب.ظ.

    زهره جان تو چقدر اعتراف می کنی !!!
    بنویس دیگه !!!!!!!!

    پاسخ
  • 5. سيد حميد  |  ژوئیه 21, 2008 در 7:25 ق.ظ.

    سلام؛
    هركس مركز جهان خويشتن است؛ ما پديدآورندگان شرايطييم نه پديده اي برگرفته از شرايط؛مرزهاي اختيار ما بسيار وسيع است
    خوش به حالتون كه مثل ما خودتون گرفتار زندگي نكرديد و مي تونيد هنوز مال خودتون باشين اما اگه وارد گود تعهل بشين ديگه نه!پس تا مي تويند از اين لحضات استفاده كنيد و ما رو هم دعا كنيد

    پاسخ
  • 6. حامد  |  ژوئیه 21, 2008 در 1:36 ب.ظ.

    سلام
    از وبلاگتون و مطالب خوبش استفاده کردم.دوست دارم به وبلاگم سر بزنید و نظرتون را بدونم………..موفق باشید………….

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید کنندگان

  • 57,708 آمار