وبلاگ های خفته

ژوئیه 27, 2008 at 5:34 ب.ظ. 4 دیدگاه

1. باز تابستون شده و وبلاگ های کتابداری دچار رکود شدن در بعضی اوقات سال مثل زمان برگزاری همایش ها و یا نمایشگاه کتاب وبلاگها به قدری سریع آپدیت میشن که من فرصت نمی کنم بیشتر پست ها رو بخونم و در فصلی مثل تابستون مدتها می گذره و وبلاگی که روزآمد شده باشه پیدا نمی کنی. البته از حق نگذریم وبلاگ هایی هم هستن که آهسته و پیوسته به کارشون ادامه میدن.
2. امروز در قسمت نتایج آزمون سایت نهاد کتابخانه های عمومی قسمتی رو دیم که که قبلا بهش توجه نکرده بودم (قرارداهای 89 روزه) این قضیه ش چیه؟!
3. لیستی از نرم افزارهای کتابداری رو ببینید.
4. واین هم hundred Top Library Sites.

Entry filed under: وبلاگها و کتابداری. Tags: , , .

اعتراف می کنم، پس هستم! دعوت به مصاحبه ی پذیرفته شدگان استخدامی کتابداران

4 دیدگاه Add your own

  • 1. hajieh  |  ژوئیه 29, 2008 در 6:13 ق.ظ.

    خواهر جان !
    قبول کن که تو هم یکی از وبلاگ های خفته بودی ! هر ماه چند پست داری ؟!

    پاسخ
  • 2. مهدی  |  ژوئیه 30, 2008 در 4:55 ق.ظ.

    سلام
    وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
    خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
    ممنون

    پاسخ
  • 3. behnaz  |  ژوئیه 30, 2008 در 10:16 ق.ظ.

    سلام زهره جان
    اون قراردادی های 89 روزه ،در واقع همون کارمندای قراردادی هستن که قراره پیمانی بشن….در واقع جزو قبولیهای آزمون نیستن…فقط چون قراردادی هستن اسمشون اعلام شده…جالب اینجاست که حتی کارمندای قراردادی نهاد کتابخانه ها که رشته شون کتابداری هم نیس ،برای مصاحبه اومده بودن..در واقع باز هم این وسط وقت ما به هدر رفت…این امتحان فقط برای این بود که قراردادی هاشون تبدیل به پیمانی بشن
    از شما برای مصاحبه دعوت نکردن؟
    بعد از تهران ،استان مازندران بود…بعدشم زنجان….بقیه شو خبر ندارم
    مصاحبه ما حدود یه ساعت بود و مال بعضی ها فقط چند دقیقه…..یه جورایی باز هم پارتی بازی بود…..اونوقت گله می کنن که چرا کتابدارا چنین اند و چنانند…خودشون هر کسی رو فقط به واسطه پارتی میارن و کارمند میکنن…دریغ از یه ذره تجربه…تخصص…اخلاق
    دلم برای وقتم….امیدایی که داشتم….سوخت…..واقعا متاسفم….چقدر امیدوار بودم…..حالا حتی نمیخوام به نتایج یه نگاهی هم بندازم….کاملا مشخصه کیا میرن سرکار

    پاسخ
  • 4. hajieh  |  ژوئیه 30, 2008 در 4:42 ب.ظ.

    به بهناز: بهناز جان ناامید نباش شاید اینطورها هم که میگی نباشه! مصاحبه چطوریه؟ یعنی منظورم اینه که تخصصیه یا گزینش؟ من که فعلا دعوت نشدم و امیدوارم شرایط اونطوری که تو میگی نباشه چون من فعلا تنها امیدم همین استخدامی …

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید کنندگان

  • 57,708 آمار