تشکر

سپتامبر 20, 2008 at 4:45 ق.ظ. 6 دیدگاه

غم از دست دادن عزیزان همیشه سخت و طاقت فرسات، ولی ابراز همدردی شما دوستان خوبم،  موجب تسلی خاطرم بود . برای همین از تک تک دوستانم که به هر نحوی ابراز همدردی کردن ممنونم .امیدوارم در شادیهاتون جبران کنم.

 

Entry filed under: روز نوشت.

اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم … اعلام نتایج نهایی استخدام کتابداران

6 دیدگاه Add your own

  • 1. behnam  |  سپتامبر 22, 2008 در 1:52 ب.ظ.

    سلام عزیز دوست چوخ سوینه رهو منیم تازا مطلبیمی اوخویوپ نظر وئره سیز یاشاسین

    پاسخ
  • 2. بادبانها  |  سپتامبر 23, 2008 در 8:24 ق.ظ.

    خونه منو كه فيلتر كردن … واقعاً متاسفم شدم

    پاسخ
  • 3. بادبانها  |  سپتامبر 23, 2008 در 8:24 ق.ظ.

    خونه منو كه فيلتر كردن … براي اتفاق پست قبلت واقعاً متاسفم شدم

    پاسخ
  • 4. zahra  |  سپتامبر 26, 2008 در 2:33 ب.ظ.

    الان پست قبلیت رو دیدم. نتونستم بی کامنت برم. برای زندگی هایی که اینطوری پریشون می شند دلم می گیره. تجربه بیمارستان در فرانسه با چیزی که توی ایران هست زمین تا آسمون فرق داره ولی اگر بدونی اینجا مردم چقدر ناراضی هستند و هر جا که بتونند اعتراض می کنند . البته باز فرقش با ایران این هست که اینجا احتمال ترتیب اثر دادن به اعتراض خیلی بالاست. شاید به همین دلیل هست که پیشرفت می کنند ولی در ایران آنچه به جایی نرسد فریاد است

    برای زهرا و علی یه دل بزرگ آرزو می کنم و یه عالمه صبر

    پاسخ
  • 5. قصه گو  |  سپتامبر 30, 2008 در 10:09 ق.ظ.

    چه خوشحالم کردی که سر زدی به م. خیلی باهات تماس گرفتم، اما خاموش بودی. ببین می آی و میری، دست خالی نباشیا…برام حتمن حتمن از نظراتت بذار.
    اگه وقت کری به اینجا(www.parnianpnur.blogfa.com)یه سری بزن. با بچه های دانشگاه درستش کردم. حتمن نظرتو بگو تا کمکمون بشه و حرفه ای بشیم. از نظر ساخت وبلاگ و طراحی و… .
    به وبلاگ خودم نظرتو بگو.
    بیخبرم نذار از خودت.

    پاسخ
  • 6. اصنافی  |  اکتبر 19, 2008 در 1:40 ب.ظ.

    سرکار خانم نیکخواه
    سلام
    وقتی امروز این خبر را شنیدم شوکه شدم. خیلی وقت بود وبلاگتان را ندیده بودم. خداوند به شما و خانواده محترمتان صبر جمیل بدهد.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید کنندگان

  • 57,708 آمار