نامه ای از 20 سال پیش

دسامبر 31, 2008 at 11:55 ق.ظ. ۱ دیدگاه

امروز یک سری کتابهای اهدایی به کتابخانه رسید که برای تصمیم گرفتن در مورد اینکه کدام کتابها برای کتابخانه دانشکده ما مناسب هست در حالی بررسی کتابها بودم که وسط یکی از کتابها یک نامه قدیمی مربوط به 20 سال پیش یعنی سال 67 رو دیدم که از طرف یک سرباز از اهواز برای دوستش در تهران فرستاده شده بود از همان نامه هایی که قبلا و در زمان جنگ سربازها برای نامه نوشتن استفاده می کردند و من موقع بچگی از این پاکت های نامه دیده بودم و متن نامه هم با یکی از  خودکار های سبز رنگ بیک که من نمی دونم هنوز هم از اون خودکارها جایی پیدا میشه یا نه ؟  من که از دیدن این نامه خیلی ذوق زده شدم ، ولی کسی که یک نامه قدیمی رو که این همه سال نگه داشته بوده حتما از گم شدنش ناراحت میشه. من خودم فکر نمی کنم هیچ نامه ای رو که به دستم رسیده باشه رو گم کرده باشم و همه رو مثل یک گنج  گرانبها حفظ کردم! و نامه نگاری به شیوه سنتی با دوستان راه دور و نه از طریق ایمیل یکی از علاقمندیهای منه که با وجود ایمیل و مسیج و … هنوز ترک نکرده ام و و دوست ندارم که ترک کنم که گاهی اوقات اطرافیانم صداشون درمیاد که ای بابا چه حوصله ای داری که راه های ساده تر برای نامه نگاری رو ول کردی با پست سنتی نامه می فرستی…!

پی نوشت : البته جای نگرانی نیست چون  ردپاهایی از صاحب نامه در کتابخانه وجود داره که فکر می کنم با کمی تلاش بشه نامه رو به دست گیرنده اصلی رسوند.

 

 اگر دوست دارین شکل نامه رو ببینید روی این و  این کلیک کنید .

Entry filed under: روز نوشت. Tags: .

دزدی در روز روشن همه کتابهای من …

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. mahtab  |  فوریه 5, 2009 در 10:28 ق.ظ.

    salam vagean khosh be haleton ke engadr rohieh khobi darin man ham dost daram sonati name befrastam makhsosan be yeki az dostam ke azam dore va kheili distesh daram vali emil nemizare yani tanbali.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید کنندگان

  • 57,713 آمار