کتابخانه

ژانویه 13, 2010 at 5:43 ق.ظ. 6 دیدگاه

من این قفسه های کتابخونه رو دوست دارم. فکر می کنم اگر کتابخانه های عمومی هم از این طرح های ابتکاری استفاده کنند همه خود به خود به کتابخانه علاقمند می شن  و دیگه نیازی به این همه بال بال زدن برای تشویق ملت به مطالعه احساس نخواهد شد!

طرح های بیشتر رو در اینجا ببینید.

Entry filed under: کتاب و کتابخوانی. Tags: , .

آیا من فرهنگ را نابود کرده ام؟ بهار همین نزدیکی هاست …

6 دیدگاه Add your own

  • 1. شوکا  |  ژانویه 13, 2010 در 9:05 ق.ظ.

    وای چه خوشگلن ، آدم این صورتیه رو میبینه دلش ضعف میره ، پایه ای ابتکاری خودمون یکی واسه آتاق من درست کنیم ؟

    پاسخ
    • 2. زهره  |  ژانویه 13, 2010 در 12:08 ب.ظ.

      آره خب!… چرا که نه؟

      پاسخ
  • 3. hajihashemi  |  ژانویه 16, 2010 در 11:52 ق.ظ.

    سلام
    براي هر چيز زکاتي است و زکات علم نشر دادن آن است . امام علی (ع )
    از شما دوستداران کتاب ، کتابخانه و کتابداری دعوت میشود با عضویت در این انجمن و تبادل نظر و تجربه با سایر صاحبان اندیشه در جهت ارتقا سطح علمی خود و دیگران گام بردارید .
    ما در اول کار هستیم و صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات دلسوزانه شما عزیزان هستیم

    پاسخ
  • 4. 月光  |  فوریه 2, 2010 در 3:33 ب.ظ.

    اگر اینجور که شما میگی بشه من پاتوقم میشه کتابخونه!

    پاسخ
  • 5. بهنام  |  فوریه 4, 2010 در 10:26 ق.ظ.

    از دیدن این طرح ها خیلی لذت بردم. و چه قدر تاسف خوردم که در بین این همه کتابخانه و پژوهشکده و دانشگاه و مدرسه، هیچ کس به فکر استفاده از این طرح ها نیست. خود من بعد این همه سال همدم بودن با کتاب و کتابخوانی از دیدن این طرح ها شوقم دو چندان شده. بازم از این کارا بکن (-:

    پاسخ
  • 6. Keyvan  |  مارس 9, 2010 در 2:16 ق.ظ.

    وبلاگ قشنگی داری دوست من. به منم سر بزن و حتماَ نظرتو بهم بگو.

    پاسخ

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


RSS وبلاگ گروهی کتابداران ایرانی

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

تعداد بازدید کنندگان

  • 57٬972 آمار